PEUGEOT je značkou, ktorá má u Francúzov najlepší imidž!
Podľa štúdie, publikovanej spoločnosťou YouGov, je PEUGEOT v rámci automobilového sektoru značkou, ktorú francúzska verejnosť vníma najpozitívnejšie.
Logo leva v rebríčku značiek dominuje pred nemeckými výrobcami.
YouGov je medzinárodná internetová spoločnosť zameraná na prieskum trhu, ktorá vznikla v máji roku 2020 vo Veľkej Británii. Skupina YouGov má aktuálne celosvetovo 21 pobočiek, napríklad vo Veľkej Británii, Spojených štátoch, v Európe, vrátane severských krajín a na Blízkom východe.
Spoločnosť YouGov uskutočnila výskum na reprezentatívnej vzorke takmer 14 000 ľudí. Táto štúdia nám umožní lepšie porozumieť profilu našich klientov, z ktorého napríklad vyplýva, že až 79 % majiteľov našich áut oceňuje, že sú veľmi dobre prispôsobené rodinným nárokom, 36 % sa vyjadrilo, že ich oslovila reklama a 31 % opýtaných preferuje autá, vyrobené v ich domovskej krajine.
Za tento mimoriadny úspech značka vďačí najmä trendu, zameranému na posun smerom k luxusnejším autám s elegantným dizajnom a výnimočnými jazdnými vlastnosťami, s ktorým PEUGEOT prišiel už pred niekoľkými rokmi. Okrem týchto vlastností sú to predovšetkým vnímaná kvalita a spoľahlivosť, čo z automobilky PEUGEOT už 210 rokov robí v celosvetovom meradle rešpektovanú značku.
„Sme naozaj veľmi hrdí na to, že práve v čase, keď oslavujeme naše 210. výročie, sme sa v očiach francúzskej verejnosti stali značkou s najlepším imidžom. Je to veľká satisfakcia za dlhoročnú náročnú prácu našich inžinierov, dizajnérov a celej distribučnej siete,“ povedal Guillaume Couzy, riaditeľ spoločnosti PEUGEOT Francúzsko.
O značke PEUGEOT
Vďaka dôrazu kladenému na technologický vývoj a elektrifikáciu modelového portfólia vstupuje značka PEUGEOT do obdobia energetického prechodu s nadšením. Výnimočné jazdné zážitky, elegantný vzhľad a kvalita bez kompromisov sú našim záväzkom voči zákazníkom a sú esenciou každého jedného automobilu značky PEUGEOT. Značka je zastúpená vo vyše 160 krajinách a na približne 10 000 predajných miestach v roku 2019 celosvetovo predala takmer 1 500 000 vozidiel. Našim predsavzatím je spájať výnimočnosť, atraktivitu a dokonalosť našich vozidiel tak, aby značka PEUGEOT v celosvetovom meradle patrila k tým najrešpektovanejším.
Zdroj: Peugeot Automobil Import